Sesja Rady Miejskiej
Sobótka, 28.06.2012r.
BR.0002.23.2012
Panie, Panowie:
Radni
Sołtysi,
Przewodniczący Zarządów Osiedlowych
Na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym
(Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz. 1591 z późn.zm.)
z w o ł u j ę
23 sesję Rady Miejskiej w Sobótce w dniu 6 lipca 2012r. o godz. 11:00 w Urzędzie Miasta i Gminy, sala nr 11 z następującym porządkiem obrad:
- Interpelacje i zapytania.
- Zatwierdzenie protokołu z sesji z dnia 28 czerwca 2012r.
- Sprawozdanie z działalności Burmistrza MiG Sobótka w okresie od 21 maja do 15 czerwca 2012r.
- Analiza danych zawartych w oświadczeniach majątkowych złożonych przez radnych.
- Uchwała w sprawie nadania tytułu Honorowy Obywatel Sobótki.
- Uchwała w sprawie zmiany budżetu gminy Sobótka na 2012r.
- Uchwała w sprawie nadania nazwy ulicy (Garncarsko).
- Uchwała w sprawie nadania nazwy ulicy (Wojnarowice).
- Uchwała w sprawie nadania nazwy ulicy (Ręków).
- Uchwała w sprawie ustalenia tygodniowego pensum dla nauczycieli realizujących etat łączony.
- Wolne wnioski i komunikaty.
Zgodnie z art. 25 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym – pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.
Uprzejmie informujemy, że z projektami uchwał można zapoznać się w Biurze Rady Miejskiej oraz na stronie www.bip.sobotka.pl w zakładce „Projekty uchwał”. spokojnych
źródło: Urząd Miasta I Gminy Sobótka
KOMENTARZE DODAJ KOMENTARZ