Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Zakładzie GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ „ŚLĘŻA”
Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „ŚLĘŻA”
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Zakładzie GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ „ŚLĘŻA”
Specjalista ds. eksploatacji budynków
(nazwa stanowiska pracy)
I.Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
Niezbędne wymagania:
1) posiada obywatelstwo polskie,
2) posiada wykształcenie wyższe, najlepiej z zakresu budownictwa lub inżynierii sanitarnej,
3) co najmniej 4 lata stażu pracy,
4) posiada umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
5) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) posiada pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
7) znajomość przepisów w zakresie zasad i funkcjonowania ustaw : prawa budowlanego oraz przepisów wykonawczych, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego, zamówień publicznych, pracownikach samorządowych,
8) posiada prawo jazdy kategorii B
9) znajomość procesu inwestycyjnego/remontowego w budownictwie,
10) cieszy się nieposzlakowana opinią,
11) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
Dodatkowe wymagania:
1) znajomość kosztorysowania z zakresu budownictwa,
2) możliwość analizy dokumentacji technicznej z obsługą programu CAD,
3) umiejętność planowania i organizacji pracy,
4) umiejętność pracy w zespole,
5) sumienność,
6) uczciwość,
7) poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania,
II.Zakres wykonywanych zadań:
1) reprezentowanie Zakładu w kontaktach z najemcami,
2) nadzór nad właściwym stanem technicznym budynków komunalnych,
3) realizacja zadań wynikających z nakazów i decyzji administracyjnych oraz organizowanie przeglądów technicznych,
4) realizacja programu przeglądów instalacji i urządzeń ,
5) prowadzenie dokumentacji administrowanych budynków,
6) prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego,
7) opracowanie planów remontów,
8) nadzór nad remontami,
9) nadzór nad zabezpieczeniem budynków,
10) nadzór nad utrzymaniem porządku w budynkach komunalnych,
11) kontrola dyscypliny pracy podległych pracowników,
12) przygotowywanie przetargów oraz zapytań ofertowych, udział w wyborze wykonawców ,
13) udział w posiedzeniach organów Gminy związanych z funkcjonowaniem budynków komunalnych
i lokalach użytkowych,
14) inne zadania związane z techniczną obsługą nieruchomości,
III.Warunki pracy na danym stanowisku:
1) budynek murowany na parterze
2) praca w terenie – przemieszczanie się po terenie miasta i gminy sobótka (targowisko, budynki komunalne, itp.)
IV.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w zakładzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wynosi mniej niż/więcej niż 6%.
V.Wymagane dokumenty
1) list motywacyjny,
2) Curriculum Vitae,
3) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia
o zatrudnieniu),
4) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych oraz o pełnej zdolności
do czynności prawnych,
5) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
6) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku pracy
(w przypadku zatrudnieni kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy,
7) kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
8) kopia orzeczenia o niepełnosprawności (jeśli kandydat posiada)
9) kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy),
10) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. Z 2014 r. poz. 1182) i ustawą z dnia 21 listopada 2008r.
o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202).
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu Pracodawcy oryginałów dokumentów.
Oświadczenia wymienione w punktach jak wyżej muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
VI.Miejsce i termin składnia dokumentów:
Wymagane dokumenty składać należy osobiście w sekretariacie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Ślęża” lub za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Ślęża”, ul. Czysta 7, 55-050 Sobótka, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Specjalista ds. eksploatacji budynków” w terminie do dnia 21 listopada 2014r.
do godziny 15:00
Oferty, które wpłyną do zakładu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Za datę i godzinę wpływu aplikacji uznaje się datę i godzinę wpływu aplikacji kandydata do sekretariatu zakładu.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej zakładu oraz na tablicy ogłoszeń zakładu.
Sobótka, dnia 31-10-2014r.
- Oferta pracy.pdf
- Oswiadczenie o niekaralnosc1.pdf
- Wyrazam zgode na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji[1].pdf
źródło: Urząd Miasta I Gminy Sobótka
KOMENTARZE DODAJ KOMENTARZ