DOFINANSOWANIE USUWANIA WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST

BURMISTRZ MIASTA I GMINY SOBÓTKA INFORMUJE, ŻE GMINA SOBÓTKA ZAMIERZA STARAĆ SIĘ
O DOFINANSOWANIE DEMONTAŻU, ZBIERANIA, TRANSPORTU ORAZ UNIESZKODLIWIANIA WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST, Z NIERUCHOMOŚCI NA TERENIE GMINY.

azbest_logo

Maksymalna możliwość dofinansowania może wynieść do 85 % kosztów zadania, jednak zależne to będzie od warunków określonych w regulaminie przyznawania dotacji Gminom ze środków WFOŚiGW oraz NFOŚiGW.  Warunkiem uruchomienia programu będzie decyzja o przyznaniu środków zewnętrznych Gminie Sobótka. W przypadku braku kwalifikacji wniosku Gminy, program nie będzie realizowany.     

 

WARUNKIEM PRZYSTĄPIENIA DO PROGRAMU jest:

Złożenie w Urzędzie Miasta i Gminy kompletnego wniosku o przyznanie dofinansowania w terminie do
15 stycznia 2016 r. ( termin może ulec zmianie).

Wniesienie wkładu własnego oszacowanego przed realizacją zadania ( w terminie określonym przez Burmistrza).  

Uwaga! Zakup i wykonanie nowego pokrycia dachowego nie są objęte dofinansowaniem ! Właściciel nieruchomości musi wykonać je we własnym zakresie.

 

Więcej informacji można uzyskać pod nr telefonu 71-335-12-39 a wzory wniosków i oświadczeń do pobrania na stronie bip.sobotka.pl/unzip/6534.dhtml, w pokoju nr 6 lub w holu Urzędu.

 

/-/ Burmistrz Miasta i Gminy Sobótka

Stanisław Dobrowolski

źródło: Urząd Miasta I Gminy Sobótka

KOMENTARZE DODAJ KOMENTARZ

Skomentuj to

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *