Szlakiem- Perły Małopolski – wycieczka klasy 3a i 3d

W dniach 30 – 31 maja my uczniowie klasy 3a i 3d z wychowawcami, udaliśmy się na dwudniową wycieczkę szlakiem Perły Małopolski.
W pierwszym dniu wycieczki, zatrzymaliśmy się w Ojcowskim Parku Narodowym. Weszliśmy na dziedziniec Zamku na Pieskowej Skale i zobaczyliśmy słynną maczugę Herkulesa. Spacerując szlakiem Parku Narodowego, zajrzeliśmy do Groty Łokietka oraz Jaskini Nietoperzowej.
Po zwiedzaniu, udaliśmy się do hotelu, gdzie czekały na nas gry i zabawy integrujące naszą grupę prowadzone przez animatora zabawy.
Drugiego dnia wycieczki, pojechaliśmy do Krakowa by zwiedzać miasto z licencjonowanym przewodnikiem. Będąc na Wawelu, zobaczyliśmy dzwon Zygmunta i groby królewskie. Następnie wysłuchaliśmy hejnału z wieży Kościoła Mariackiego i przeszliśmy na dziedziniec starego uniwersytetu – Collegium Maius. Spacerując krakowskim Rynkiem, zobaczyliśmy Sukiennice, gdzie każdy z nas zakupił pamiątki i skonsumował krakowskie obwarzanki oraz pyszne lody.
Pełni wrażeń, po całym dniu zwiedzania, udaliśmy się na obiad do restauracji „Jama Michalikowa”.
Niestety dwa dni wycieczki bardzo szybko minęły. Chętnie tutaj wrócimy.
Oto nasza fotorelacja z najciekawszych miejsc,które zobaczyliśmy.

20160530 143942

20160531 103220

Smok Wawelski

Opracowanie Monika Markiewicz i Ewa Spilnyk

Źródło: http://www.sp1sobotka.pl/index.php/822-szlakiem-perly-malopolski-wycieczka-klasy-3a-i-3d

KOMENTARZE DODAJ KOMENTARZ

Skomentuj to

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *